Współpraca Qbico i ZenCard czyli integracja wirtualnej karty lojalnościowej z chmurą.

Pulpit Kontrolny

to oprogramowanie analityczno – controllingowe dostępne w chmurze. Głównym celem Pulpitu Kontrolnego jest automatyczne gromadzenie i wizualizacja danych pozwalających kadrze menadżerskiej na pełną kontrolę i szybkie podejmowanie właściwych decyzji.

ZenCard,

narzędzie do tworzenia oraz rozszerzania programów lojalnościowych, działające na terminalach płatniczych w sklepach stacjonarnych jak i internetowych. W 2017 roku ZenCard stał się częścią Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego.

ZenCard działa w oparciu o płatności dokonywane kartami płatniczymi, umożliwia weryfikowanie wszystkich transakcji dokonanych przez klienta.
Z kolei Pulpit Kontrolny, pozwala analizować informacje kluczowe dla przedsiębiorstwa takie jak:

  • rentowność,
  • wolumen sprzedaży,
  • dynamika rozwoju firmy,
  • efektywność poszczególnych oddziałów lub placówek.

Implementacja danych ZenCard do Pulpitu Kontrolnego pozwala na zarządzanie zebranymi informacjami oraz ich analizę:

  • analiza koszykowa,
  • RFM ( więcej ),
  • konwersja,
  • segmentacja klientów.

Sprzedawcy korzystający z ZenCard dzięki Pulpitowi Kontrolnemu będą mogli tworzyć jeszcze bardziej precyzyjne kampanie sprzedażowe.

Integracja ZenCard z Pulpitem Kontrolnym otwiera możliwości nowych analiz, które pozwolą określić jak system lojalnościowy czy wręcz poszczególne kampanie marketingowe przekładają się na sprzedaż, politykę magazynową oraz zachowanie poszczególnych klientów.

Wszystkie dane na temat transakcji klientów przedstawione są w formie przejrzystego i intuicyjnego interfejsu Pulpitu Kontrolnego, dzięki czemu zarządzanie sklepem jest szybkie i efektywne.