Wdrożenie Pulpitu Kontrolnego w chmurze


Specyfika projektu:
Przedmiot: Wdrożenie systemu BI w chmurze – Pulpit kontrolny
Branża: Optyczna
Usługa: Analiza, wdrożenie, utrzymanie i rozwój.
Klient: Plus i Minus
Lokalizacja: Polska
Najważniejsze narzędzia i technologie: Microsoft SQL Server, ASP.NET, C#,
Realizacja: QBICO

Case studyCel projektu

Celem projektu było rozszerzenie funkcji raportujących programu Subiekt GT i dostosowanie ich do urządzeń mobilnych.

Case studyO projekcie

Hurtownia optyczna Plus i Minus korzysta z funkcji analitycznych oprogramowania PulpitKontrolny.pl. Integracja danych z programu sprzedażowo-magazynowego Subiekt w systemie PulpitKontrolny.pl umożliwiła: analizowanie sprzedaży, monitorowanie stanów magazynowych, także pod kątem czasu przechowywania towarów w magazynie, monitorowanie trendów i zmian w czasie najważniejszych wskaźników firmowych. Klient może tworzyć własne raporty samodzielnie, za pomocą prostego mechanizmu. Ważną korzyścią dla Zamawiającego są mobilne faktury. Dzięki temu handlowiec ma dostęp do faktur z każdego urządzenia, wyposażonego w przeglądarkę. Fakturę można pobrać w formacie PDF i wydrukować za pomocą przenośnej drukarki.


System Business Intelligence w chmurze

to najnowocześniejsze rozwiązanie, dzięki któremu firmy mają dostęp do raportów z każdego urządzenia wyposażonego w przeglądarkę w każdym momencie. Niezwykłą zaletą modelu usługowego jest brak konieczności inwestowania w serwery, zabezpieczenia, software, ponieważ wszystko to leży po stronie dostawcy usługi. Usługa jest najtańszym sposobem użytkowania systemu BI, co umożliwia korzystanie także instytucjom o ograniczonych budżetach.

plusiminuslogoDlaczego PulpitKontrolny.pl?

Szybkie wdrożenie, dostęp do raportów i faktur przez przeglądarkę z każdego miejsca.

Case studyOsiągnięte cele i korzyści

W wyniku wdrożenia Systemu, klient otrzymał następujące korzyści:

  • Łatwy dostęp do informacji i faktur z każdego urządzenia wyposażonego w przeglądarkę, 24/7.
  • Monitorowanie kluczowych wskaźników efektywności (KPI) wraz z określeniem trendu.
  • Atrakcyjne wizualnie i przejrzyste wykresy.
  • Dynamiczne (ad-hoc) generowanie dowolnych raportów.
  • Raporty z kluczowych obszarów działalności: Sprzedaż, Magazyn (Rysunek1).
  • Automatyczna analiza dużych zbiorów danych, trendów, zmian w czasie.
plusiminusscr

1. Raporty sprzedażowe w PulpitKontrolny.pl.

QBICO

Od 2007 roku wykonujemy projekty informatyczne wspierające biznes w najważniejszych obszarach działalności. Potwierdzeniem naszych kwalifikacji jest certyfikat Srebrnego Partnera Microsoft, a także referencje od zadowolonych Klientów. Oferta obejmuje aplikacje Business Intelligence, oprogramowanie na zamówienie, integracje systemów i inne usługi programistyczne. Nasze doświadczenie projektowe pozwala bez trudu współpracować z Klientami z Polski i zagranicy (w trybie offshore/nearshore).