Integracja Google Analytics z pozostałymi danymi sprzedażowymi

Pulpit Kontrolny Jak zintegrować Google Analytics z pozostałymi danymi sprzedażowymi?

Moduł e-commerce w Google Analytics do śledzenia zachowań klientów w sklepie internetowym to podstawa w zarządzaniu e-biznesem. Teraz możesz zestawić i porównać dane z Google Analytics z innymi danymi sprzedażowymi w aplikacji Pulpit Kontrolny.

Pulpit Kontrolny Która reklama generuje największy przychód?

Reklama dla sklepu internetowego jest konieczna, aby zdobywać nowych klientów. Jak sprawdzić, która z nich przynosi największy zysk? Do tego celu służy moduł e-commerce w Google Analytics. Dzięki integracji Google Analytics w Pulpicie Kontrolnym masz na bieżąco dostęp do danych na temat przychodów z konkretnych źródeł odwiedzin. Monitorowanie przychodów z kampanii marketingowych przynosi korzyści w postaci lepszego planowania budżetu reklamowego i zmniejszenie kosztów nieskutecznej reklamy.

Pulpit Kontrolny Które elementy w sklepie sprawiają klientom trudność?

Liczby porzuconych koszyków nie należy ignorować. Dobrze zaprojektowana strona zwiększa sprzedaż w sklepie internetowym. Dzięki integracji Google Analytics w Pulpicie Kontrolnym będziesz wiedział, jaki procent odrzuceń wystąpił na poziomie koszyka, logowania, wpisywania danych osobowych, wyboru płatności i potwierdzenia. Optymalizacja ścieżki zakupowej sprawi, że więcej odwiedzin sklepu zakończy się dokonaniem transakcji.

Pulpit Kontrolny Które linki na stronie są uszkodzone?

Google Analytics oferuje możliwość stworzenia raportu na temat uszkodzonych linków. Klienci, którzy natrafią na uszkodzony link mogą opuścić witrynę i więcej na nią nie powrócić. Dzięki informacji w Pulpicie Kontrolnym o ślepych linkach, będziesz mógł od razu naprawić problem, bez czasochłonnego sprawdzania wszystkich linków na stronie.

Pulpit Kontrolny Czego szukają klienci w moim sklepie?

Z poziomu Pulpitu Kontrolnego masz dostęp do informacji, jakie hasła wyszukują użytkownicy w wewnętrznej wyszukiwarce w sklepie. Dzięki temu zawsze będziesz wiedział, czy klienci znajdują to czego szukają, a także dowiesz się, jakich produktów potrzebują.

Pulpit Kontrolny Jak być zawsze poinformowanym, czy strona działa poprawnie?

Google Analytics umożliwia wyszukiwanie odchyleń od standardowych danych strony. Zawsze kiedy ruch na stronie wyniesie 0, gdy współczynnik konwersji zmniejszy się o 50% oraz w wielu innych sytuacjach, które można samodzielnie skonfigurować, zostaniesz o tym poinformowany. Takie informacje będą doskonałym uzupełnieniem danych sprzedażowych oraz pozwolą na bieżące kontrolowanie strony www.

Pulpit Kontrolny Jak zamówić integrację?

Napisz do Nas