Jak szybko zmieniać ceny towarów w wielu oddziałach?
Zmiana cen towarów w sieci sklepów, w których jest wiele programów sprzedażowo-magazynowych i tysiące produktów wiąże się często z wielogodzinną pracą. Czy istnieje na to lepszy sposób? Dlaczego warto tworzyć wspólną dla wszystkich oddziałów politykę cenową?
Im więcej sklepów tym większa potrzeba sprawnego zarządzania.
W przypadku sieci sklepów czy sieci franczyzowych w których używanych jest kilka programów sprzedażowo-magazynowych takich jak Subiekt, kształtowanie polityki cenowej może być uciążliwe i czasochłonne. Czy konieczna jest ręczna zmiana cen we wszystkich oddziałach? Trudno w takim przypadku uniknąć błędów. Można posłużyć się narzędziem, pozwalającym zapanować nad chaosem:
- Dostęp do bieżących wyników działalności firmy z każdego miejsca.
- Samodzielne tworzenie dowolnych zestawień i raportów bez konieczności posiadania wiedzy informatycznej.
- Porównanie wyników wielu oddziałów/franczyzobiorców.
Dlaczego warto korzystać z automatycznej zmiany cen?
Z punktu widzenia kierownika automatyczna zmiana cen w wielu oddziałach to duża oszczędność czasu i zmniejszenie ryzyka popełnienia pomyłek. Firma jest bardziej elastyczna wobec zmian, jakie zachodzą na rynku.
Co daje tworzenie wspólnej polityki cenowej?
- Jednakowe ceny we wszystkich placówkach mają pozytywny wpływ na wizerunek marki.
- Łatwiej jest prowadzić akcję promocyjną w wielu oddziałach.
- Uporządkowane ceny ułatwiają dokonywanie zakupów dla całej sieci.