Raporty w module Adhoc
Raportowanie Adhoc to moduł do dynamicznego przeprowadzania bieżących analiz biznesowych w systemie Pulpit Kontrolny. Umożliwia autonomiczne generowanie raportów (macierz, wykres) przez użytkowników biznesowych (członkowie zarządu, ich asystenci, handlowcy, kadra kierownicza) bez zaangażowania działu IT.
Za pomocą interfejsu graficznego użytkownik przeciąga (drag and drop) niezbędne miary i atrybuty tworząc raport krzyżowy prezentujący dane w wybranych kategoriach.
Dane prezentowane są jako macierz i/lub wykres graficzny.
Moduł Raportowanie Adhoc w systemie PulpitKontrolny.pl
Twórz dowolne raporty za pomocą modułu Adhoc
W module Adhoc można tworzyć dowolne raporty korzystając z danych z wielu systemów informatycznych. Warto podkreślić, że aplikacja pozwala na eksport wszystkich danych do Microsoft Excel, a do jej użycia z punktu widzenia użytkownika końcowego wystarczy tylko i wyłącznie przeglądarka WWW ( nie wymaga instalowania żadnego dodatkowego oprogramowania po stronie klienta). Gotowe raporty można zapisać w przestrzeni wspólnej i udostępniać innym członkom organizacji.